دلتنگ...


دست نوشته های من

نوشته های دختری از جنس بلور

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

دلتنگ که باشی از آسمان سنگ هم ببارد باز هم جایش خالیست ،


  باران که جای خود دارد . . .

 

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



نظرات شما عزیزان:

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
ساعت16:43---22 آذر 1392
قابل توجه تمامیه مخاطبین.!من هر روز به وبلاگ سر میزنم نگین بی تفاوته زود قضاوت نکنین منم شادیو دوست دارم ولی افسوس که..........
پاسخ: سلام مرسی ک سر زدی ممنون خوشحال شدم


رضاااااااااااااااا
ساعت18:47---16 آذر 1392
خب شادی فرقی نمیکنه که چه این رضا چه من



منم تبریزیم اگه افتخار بدی همدگیرو میبینیم
پاسخ: سلام اولا خیلی کار اشتباهی کردین با اینکه دیدین مخاطب من هم نام شماست با اسم اون اومدین و من قبل از اینکه نظرتونو ببینم یه لحظه فکر کردم که فرد مورد نظرم اومده نظر گزاشته کارتون اصلا شایسته نبود و در مورد پیشنهادتون فکر کنم دومین نفرین هستین که باید بگم اگه پروفایلو کامل میخوندین نوشته بودم اخرش من اهل دوستی نیستم پس پی ام نزارید و چه فرقی میکنه اقا رضا با شما بماند که اگه بخوام توضیح بدم باید یه دیدگاه اختصاصی فقط برای جواب دادن به این قسمت بزارم و قلب من اردوگاه یا کاروانسرا نیست که بخوام هرسری یه نفری رو توش راه بدم افا رضا اولین مسافره اخریشم میمونه پس لطف کنید دیگه همچین بحث هایی نکنید ضمن تشکر بابت سر زدن به وبلاگم آروزی موفقیت دارم


بانو
ساعت18:37---16 آذر 1392
من برات از ته دل ارزو میکنم که به اونی که دوسش داری و همین اقا رضا برسی چون مشخصه واقعا عاشقشی
پاسخ: مرسی تشکر ولی من به اونی که دوسش دارم نمیرسم چون این اقا رضا............. ولی بهترین غریبش میمونم که تا ابد دوسش خواهد داشت


اشکان
ساعت18:19---16 آذر 1392
این رضا نمیخاد بیاد وبلاگت؟به این پستایی ک برای اون میزاری یه نظر بده؟
پاسخ: اولا که این رضا نه اقا رضا ثانیا من پست میزارم که دل تنگی خودم رفع بشه پس اگه بیاد دستش درد نکنه اگرم نیاد سلامت باشه بگو خب


عباس
ساعت18:17---16 آذر 1392
سلام شادی جون خوبی ؟از شخصیتت خوشم اومده دختر سرزنده ای هستی میتونیم از نزدیک همدیگرو ببینیم؟
پاسخ: سلام جناب خیلی ممنون خوبم نه نمیتونیم چون اگه همونطور که پروفایل و خوندین یکمی با دقت بیشتری به بند های اخرش توجه میکردین نوشته بودم من اهل دوستی نیستم پس پیام دوستی نزارید خیلی ممنون در ضمن من خودم یه نفر دیگرو دوست دارم موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 16 آذر 1392برچسب:,♥ 15:49 ♥ شادی دختری تنها ♥



طراح : صـ♥ـدفــ